Siste Team Fortress 2 Comic forteller Origins of Sniper.

Av Graham Smith 15. oktober 2014 klokken 13:00.

Dele denne:

& # 8220; Hei, husk Team Fortress 2? & # 8221; Jeg tenker til meg selv, noen ganger. Jeg spilte det spillet hver dag i flere maneder, klemmer rundt i lunsepauser og kvelder til slutt mistet jeg interessen. & # 8220; De store oppdateringene redusert, & # 8221; Jeg forklarer for meg selv. Den stadige strommen av fellesskapets innhold gjorde at hver utgave foles som mindre av en hendelse, og til slutt gikk tiden videre og alle fokus flyttet andre steder, ikke sant? & # 8221; Ikke sant.

Det som absolutt ikke skjedde, er at spillet fortsatte a vokse i popularitet pa ubestemt tid. Det ble absolutt ikke det tredje mest spilte spillet pa Steam, med titusener som spiller det til enhver tid. Absolutt er det ikke en vanlig og jevnlig utmerket serie gratis tegneserier om det, med en fjerde del som gikk online tidligere denne maneden. Det ville v re sint.

Noen ganger tror jeg dette er bizarro verden. God ting er det skjont, fordi Team Fortress 2 tegneserien er flott. Det siste kapitlet er 113 sider langt og fortsetter a utvide TF2-universet i overraskende retninger. Jeg er ganske sikker pa at selv om du har lest alle tidligere tegneserier sa langt & # 8211; og sa pa kortfilmene, og spilte spillet & # 8211; at det er oyeblikk hvor du skal sla en side og ga, & # 8220; Whuh? Vent, hva er dette om? & # 8221;

Det er en slags om Sniperens opprinnelse. Pa en mate. A si mer ville v re spoilere, sa bare kast med det, det er morsomt. Tegneserien er ogsa tilgjengelig som PDF- eller CBR-fil.

Dele denne:

Hvis du klikker pa linkene vare til nettbutikker og kjoper, kan vi fa noen fa pennies. Finn mer informasjon her.

18 kommentarer.

For omtrent 6 maneder siden var jeg i min storste TF2 torr stave noensinne & # 8211; virker som om jeg ikke hadde rort det i nesten et ar. Dette forte til at jeg brann det opp igjen for du torker det, og na er jeg tilbake til rundt 4 okter i uken. Jeg vil aldri slette det for serverne torker opp (som viser null tegn pa a redusere).

Jeg har noe ganske likt, men likevel: motsatt. Jeg holder TF2 pa PCen min, og blir overrasket hver gang jeg ma laste ned en oppdatering til den (som foles som hver annen dag), men hvert forsok jeg gjor for a komme tilbake, slutter i en fiasko. Forrige gang, omtrent 2 maneder siden, spilte jeg 2 kamper og kunne ikke sta lenger. Selv min favorittingenior hadde ikke det sa goy som han pleide a. Jeg vet ikke & # 8230; hver eneste ting i dette spillet roper og har v rt der, gjort det & # 8221; til meg pa en veldig motlos mate.

Jeg ville vende tilbake i hjertet hvis det var rangering og kamp som gjor csgo, tf2center bare ikke klippe det. Men i motsetning til csgo og dota2 er 90% av vapnene forbudt i tf2 konkurranse sa & # 8230; Det kommer aldri til a skje.

Jeg pleide a v re en massiv TF2-fan, men det som til slutt kom til meg var at jeg pa et tidspunkt folte at det var for mye. For mange vapen, for mange hatter, for mye tull gar rundt. Det sluttet a v re spillet jeg kjente og elsket, og bli et merkelig, vridbart bilde av det. Dette er ikke a si at jeg hater det na, jeg holder det fortsatt hoyt som et av de beste eksemplene pa et lagbasert skytespill noen gang, det er bare at det blir for forskjellig fra det det en gang var for meg a kunne fullt ut nyte det lenger.

Prov 6v6 eller highlander. De er ganske mye blottet for alle irriterende vapen i spillet, og gameplayen er mye mer metodisk, samtidig som den opprettholder den sanne anden til TF2.

Jeg ville ikke ringe noe om ventilen regelmessig. Som et selskap trenger de mer fiber i kostholdet, hvis du vet hva jeg mener.

Jeg beklager, men kaller denne tegneserien & # 8220; great & # 8221; er som a si & # 8220; Seltzer og Friedberg komedier er flotte & # 8221 ;. Som med de to, er jeg ikke sikker pa at Valve forstar forskjellen mellom & # 8220; parodi & # 8221; og & # 8220; referanse & # 8221; lenger. Tatt i betraktning at halvparten av saken er dedikert til en retcon som gjor Sniper’s backstory til en hel plottreferanse til Superman, forstar jeg ikke hvordan noen, selv den moderne Homo Interneticus, kunne finne det bra. Morsomt pa steder & # 8211; kanskje, siden vitsene noen ganger fikk meg til a knekke et smil. Men hva erstatter & # 8220; plot & # 8221; her er sa god forferdelig at jeg ikke kan begynne a tro det. Siden om ingeniorens oppdatering er spillets historie et rot. En fryktelig, fryktelig rot.

For a oppsummere forstar jeg ikke hva som var galt med Sniper som en talentfull jeger fra Australian Outback som ligger i verden som var, bortsett fra at den kalde krigen blir slatt av byggevirksomheter, i stedet for noen fra Australia som er full av moustachioed supermenn som styrer verdens vitenskapelige scene takket v re et slags mystisk element, som anses a v re unikt fordi han ikke har en bart og stor muskulatur.

Jeg er akkurat som deg, jeg pleide a elske a studere tf2 tegneseriene tilbake for det ble odelagt. Det var veldig unikt pa en mate at det var rart, men realistisk nok for deg a ta det pa alvor. Na kan ingenting i tf2-historien tas alvorlig.

Jeg har aldri spilt TF2. Faktisk, sist gang jeg spilte en slags nettverksvirksomhet & # 8220; Skyt andre personer & # 8221; ting, det var Marathon, tilbake i & # 8217; 95, og jeg var helt fryktelig pa det.

Sa med den ansvarsfraskrivelsen, og har nettopp gatt og lest hele Valve Comic Backlog & # 8230; Har du det, m8 ?! Det er alt helt sinnssykt, rett fra get-go. De siste tingene er ikke minst kokere enn de tidlige bitene. Det er bare litt mer stilig tegnet. Hele greia var underholdende, skjont & # 8212; akkurat den typen over-the-top parodist lunacy jeg forventer a se i et spill som har noen som ser ut som den Heavy guy. Hvis utodelige grus-baron ghouls noen gang var et mal pa sunnhet, savnet jeg notatet & # 8230;

Jeg andre dette, & # 8220; backstory & # 8221; av denne kampbaserte arena skytespill er og har alltid blitt tatt akkurat sa seriost som passende.

Ja, det er helt gal. Men det er bare halvparten av historien. Du har ikke v rt der da TF2 bare ble sluppet, for den begynte a bygge opp sin & # 8230; bleugh & # 8230; & # 8220; lore & # 8221 ;. Jeg anbefaler at du ser pa disse videoene. De viser den opprinnelige retningen til TF2, og jeg er mer enn villig til a hevde at denne originale retningen var langt mer intellegent enn hva spillet til slutt ble. Avhengig av din toleranse for nonsensiske elementer, begynte spillet a nedgradere enten pa Sniper Vs. Spy oppdatering (som introduserte Saxton Hale og kaste piss krukker), WAR! oppdatering (som gjorde Hale til en faktisk karakter og forvandlet Demoman til en sverdmann), eller ingenioroppdateringen (som introduserte hele den australske supermen «idiocy»). Og a sette hendelseshorisonten til darlig verdensbygging hvor som helst etter Mann-Conomy-oppdateringen, ville v re en stor misforstaelse til hva TF2 pleide a v re.

& # 8220; Hvis kampene er sikker pa a resultere i seier, ma du kjempe! Sun Tzu sa det, og jeg sier han vet litt mer om a kjempe enn du gjor, fordi han oppfant det! Og sa perfeksjonerte han det slik at ingen levende mann kunne bestre ham i resringen! Deretter kjopte han to av hvert dyr pa jorden, og sa herdet han dem pa en bat, og sa slo han dritten ut av hver eneste! Og fra den dagen fremover, nar som helst en haug med dyr er sammen pa ett sted, kalte det en ZOO! & # 8221;

Dette er ordene som introduserte TF2 til verden. Avskjedede hoder og rakettprover var involvert.

Er du j vla hoy, mann.

16/10/2014 kl 03:20 AXAXAXAS MLO II: MLO HARDER sier:

Jeg liker teorien om at soldat ikke spytter gibberish, men alt han sier er sant i TF2-universet, hvor raketthopping ble oppfunnet for trapper. En teori som gir mening nar du oppdager Sun Tzu, sa faktisk det.

Alle kvaliteter som gjorde spillet bra i utgangspunktet er fortsatt der. Det er litt som det andre eldre spillet ett innlegg ned. Bare fordi det ikke er nytt eller nyhetsvennlig lenger og hipsters kan snuse pa det, gjor det ikke et plutselig darlig spill. Jeg spiller fortsatt dem og elsker dem begge begge. Skru hateren.

Forfer deg Graham, for a fa meg til a tro at det var en ny tegneserie!

Jeg avskyer alt dette tilbake historien nonsens de insisterer pa a presse. Det er ubrukelig og forringer spillet jeg tror.

Jeg foretrekker mye nar det var bare ROD og BLU-kamp fordi det var det de gjorde. For meg ble det billigere av & # 8220; lore & # 8221 ;. Saxton Hale er skitt og det er ikke morsomt.

Og hatter. Og vapen. Og alle de andre drommene de spylte spillet med. 🙁

Og ja, det var jeg som talte om et angrepskryp om at spillet jeg elsket er borte. Og ja, jeg har hort alle argumentene. Det er ikke bare et godt spill lenger.

Rediger: oh, og gambling kasser. Ventilen skal skamme seg for seg selv.

Vil du vite hva tf2 ville se ut om det var akkurat hvordan du vil ha det?

det ville v re 20 tomme servere over hele verden, og en enslig del med 3 spillere pa det klaget til hverandre om hvordan ventilen odela spillet ved a aldri legge til noe for det.

Det ville v re et kirkegard, og hvis & # 8220; lore & # 8221; forn rmer deg gjett hva? Du trenger ikke a lese det!

Nar det gjelder hatter og vapen, er det ingen hatter mot deg som du kan installere, og du kan v re vert for din egen vanilla tf2-server som har alle ulast forbudt, og sa hvis det er sa mange som deg som det ser ut som hvem alltid grater om hvordan ventilen odela tf2 ved a legge ting til det og gjore det popul rt, bor det ikke v re vanskelig a finne spillere for serveren din.

Folk som deg irriterer meg fordi ventilen har gatt langt for a sikre at alle som ikke liker noe om spillet, enkelt kan endre det, men alt du gjor, er klage og aldri faktisk prover a fikse ting du ikke liker om spillet.


Hei! Vil du spille i det mest populære kasinoet? Vi forbereder det for deg. Prøv her nå!